Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Галак Л.Є., методист з профорієнтаційної роботи, вчитель трудового навчанняГалак Лариса Євгеніївна Освіта - вища, закінчила у 1991 році Херсонський державний педагогічний інститут ім.. Н.К.Крупської спеціальність: трудове навчання Кваліфікація: учитель трудового навчання та методист з профорієнтації
Посада: Методист з профорієнтаційної роботи, вчитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії, Стаж роботи: 22 роки Викладаю: предмети допрофесійної підготовки зі спеціалізації "Кулінарія" Педагогічне кредо Якщо людині подарувати одну рибину, то вона буде ситою один день. А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде ситою все життя Інноваційні технології які активно впроваджую: інтерактивні методи навчання, проектні технології Тема самоосвіти: Використання методу проектів на уроках технології для розвитку пізнавальних потреб учнів Актуальність вибору теми самоосвіти: Нова епоха – це передусім, нова людина. Місія освіти полягає в тому, щоб змінити навчання учнів й допомогти виховати громадян, які зможуть жити і працювати у суспільстві, що стає все складнішим і динамічним. Освіта має бути націлена в майбутнє, на розвиток життєвих компетентностей , формування у них проектної культури, нових способів мислення й діяльності. І тому перед навчальними закладами постає складне завдання, яке полягає у «…створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей,здатні ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід’ємну складову європейської та світової спільноти» (Національна доктрина розвитку освіти). Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, потрібно сформувати в учня компетентності, яких потребує суспільство: □ Гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях; □ Самостійно та критично мислити; □ Уміти бачити та формувати проблему; знаходити шляхи її раціонального вирішення; □ Усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використанні; □ Бути здатним генерувати нові ідеї, творчо мислити; □ Грамотно працювати з інформацією; □ Бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах, уміти працювати в колективі, у різних галузях, різних ситуаціях; □ Вміти самостійно працювати над розвитком інтелекту, культурного рівня. Тому актуальною стає проблема, над якою я працюю "Використання методу проектів на уроках технології для розвитку пізнавальних потреб учнів" Мета: розвиток самостійності учнів, пізнавальних навичок, формування загальнонавчальних умінь і навичок, орієнтація в інформаційному просторі. Об’єкт дослідження: Процес організації занять з трудового навчання, які сприяють формуванню пізнавальних потреб учнів і відпрацювання практичних вмінь і навичок. Предмет дослідження: Застосування найбільш дієвих методів організації занять з трудового навчання, спрямованих на формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя й активної трудової діяльності. |