Комунальний заклад Скадовської районної ради "Міжшкільний навчально-виробничий комбінат"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Галак Л.Є., методист з профорієнтаційної роботи, вчитель трудового навчання

Галак Лариса Євгеніївна

Освіта  - вища, закінчила у 1991 році Херсонський державний педагогічний інститут ім.. Н.К.Крупської

спеціальність:  трудове навчання

 Кваліфікація: учитель трудового навчання та методист з профорієнтації

 

Посада: Методист з профорієнтаційної роботи, вчитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії,

Стаж роботи:  22 роки

Викладаю: предмети допрофесійної підготовки зі спеціалізації "Кулінарія"

Педагогічне кредо

Якщо людині подарувати одну рибину,  то вона буде ситою один день.  А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде ситою все життя

Інноваційні технології які активно впроваджую:

інтерактивні методи навчання,

проектні технології

 Тема самоосвіти:

Використання методу проектів на уроках технології для розвитку пізнавальних потреб учнів

Актуальність вибору теми самоосвіти:

Нова епоха – це передусім, нова людина. Місія освіти полягає в тому, щоб змінити навчання учнів й допомогти виховати громадян, які зможуть жити і працювати у суспільстві, що стає все складнішим і динамічним.

Освіта має бути націлена в майбутнє, на розвиток життєвих компетентностей , формування у них проектної культури, нових способів мислення й діяльності. І тому перед навчальними закладами  постає складне завдання, яке полягає у «…створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей,здатні ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід’ємну складову європейської та світової спільноти» (Національна доктрина розвитку освіти).

Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, потрібно сформувати  в учня компетентності, яких потребує суспільство:

□ Гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;

□ Самостійно та критично мислити;

□ Уміти бачити та формувати проблему; знаходити шляхи її раціонального вирішення;

□ Усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використанні;

□ Бути здатним генерувати нові ідеї, творчо мислити;

□ Грамотно працювати з інформацією;

□ Бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах, уміти працювати в колективі, у різних галузях, різних ситуаціях;

□ Вміти самостійно  працювати над розвитком інтелекту, культурного рівня.

Тому актуальною стає проблема, над якою я працюю "Використання методу проектів на уроках технології для розвитку пізнавальних потреб учнів"

 Мета:

розвиток самостійності учнів, пізнавальних навичок, формування загальнонавчальних умінь і навичок, орієнтація в інформаційному просторі.

 Об’єкт дослідження:

Процес організації занять з трудового навчання, які сприяють формуванню пізнавальних потреб  учнів і відпрацювання практичних вмінь і навичок.

 Предмет дослідження:

Застосування найбільш дієвих методів організації занять з трудового навчання, спрямованих на формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя й активної трудової діяльності.

Методична карта педагога

Творчий звіт

Матеріали з досвіду роботи з теми самоосвіти

Друковані матеріали