Галак Лариса Євгеніївна
Освіта - вища, закінчила у 1991 році Херсонський державний педагогічний інститут ім.. Н.К.Крупської
спеціальність: трудове навчання
Кваліфікація: учитель трудового навчання та методист з профорієнтації
Посада: Методист з профорієнтаційної роботи, вчитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії,
Стаж роботи: 22 роки
Викладаю: предмети допрофесійної підготовки зі спеціалізації "Кулінарія"
Педагогічне кредо
Якщо людині подарувати одну рибину, то вона буде ситою один день. А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде ситою все життя
Інноваційні технології які активно впроваджую:
інтерактивні методи навчання,
проектні технології
Тема самоосвіти:
Використання методу проектів на уроках технології для розвитку пізнавальних потреб учнів
Актуальність вибору теми самоосвіти:
Нова епоха – це передусім, нова людина. Місія освіти полягає в тому, щоб змінити навчання учнів й допомогти виховати громадян, які зможуть жити і працювати у суспільстві, що стає все складнішим і динамічним.
Освіта має бути націлена в майбутнє, на розвиток життєвих компетентностей , формування у них проектної культури, нових способів мислення й діяльності. І тому перед навчальними закладами постає складне завдання, яке полягає у «…створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України, вихованні покоління людей,здатні ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід’ємну складову європейської та світової спільноти» (Національна доктрина розвитку освіти).
Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, потрібно сформувати в учня компетентності, яких потребує суспільство:
□ Гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;
□ Самостійно та критично мислити;
□ Уміти бачити та формувати проблему; знаходити шляхи її раціонального вирішення;
□ Усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використанні;
□ Бути здатним генерувати нові ідеї, творчо мислити;
□ Грамотно працювати з інформацією;
□ Бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах, уміти працювати в колективі, у різних галузях, різних ситуаціях;
□ Вміти самостійно працювати над розвитком інтелекту, культурного рівня.
Тому актуальною стає проблема, над якою я працюю "Використання методу проектів на уроках технології для розвитку пізнавальних потреб учнів"
Мета:
розвиток самостійності учнів, пізнавальних навичок, формування загальнонавчальних умінь і навичок, орієнтація в інформаційному просторі.
Об’єкт дослідження:
Процес організації занять з трудового навчання, які сприяють формуванню пізнавальних потреб учнів і відпрацювання практичних вмінь і навичок.
Предмет дослідження:
Застосування найбільш дієвих методів організації занять з трудового навчання, спрямованих на формування технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя й активної трудової діяльності.